Färdig & Klar!

Nu så har Tova gått hem och tack för en bra dag Tova jag älskar dig. När Tova hade gått hem gick jag och tog på mig lite kläder och Dagens Outfit kom upp före detta inlägget så förmodligen har ni nog redan sätt den. Efter jag hade tagit på mig lite kläder gick jag in på toaletten och smörjde in mitt ansikte med body lotion och så satt jag upp mitt hår i en toffs och borstade mina tänder. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för vi samlas om två timmar så det är rättså långt kvar så jag har ingeting specielt att göra för jag packade fotbolls väskan igår så jag hade det gjort, jag ska bara packa i en jumper så jag inte ska frysa. Vädret är fint idag men det blåser mycket så det är lite kallt ändå. Men nu ska jag gå och sätta mig framför tv:en och kolla på Dansfeber.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0