Everything I Hate, Everything You Do

Skolan har, gick väldigt snabbt idag. Det brukar inte torsdagar göra men det gjorde det idag och Fysik provet gick galant. Svarade på alla frågor förutom en så hoppas på ett VG. Matte provet gick väl sudärr men jag svarade på A-Delen men inte B-Delen så det blir väl bara ett G men jag hade övat och så men det är att jag har lite svårt för Matte men jag ska inte bli mattematik lärare eller någoting sådant så det gör väl inte så jätte mycket ändå. Efter jag kommit hem från skolan hoppade jag in i duschen och sen blev det att sätta sig här och dega. Men nu så ska min tid bestå av Frida läsning så vi hörs när vi hörs.

/Julia ♥



 Old Picture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0