Dusch Dags

Kom hem från skolan för en timme sedan ungefär och när jag kom hem packade jag upp skolväskan och fixade lite och se gick jag och fikade lite på kärleks mums och sen gick jag upp och pluggade biologi och så gjorde jag klart Historia läxan också, så nu är det klart = jätte skönt. Skolan har gått väldigt snabbt. Började med Musik och det var faktiskt väldigt roligt idag men det är inte mitt bästa ämne ändå. Efter musiken hade vi gegrafi och jag jobbade med Wilma och Sofia och vi gjorde klart ett papper och sen hade vi Engelska och då gjorde jag och Wilma klart våran fakta om Taylor Swift. Sen hade vi ÄÖ och då var jag med Josefine och Sofia och då experenterade vi och vi hann klart med allt och det sista hade vi Spanska och då körde vi en lek så dagen har varit kanon bra och det är skönt att man har gjort klart allt man ska så jag inte behöver ta med mig någoting till Danmark. Ska snart gå upp och duscha och göra mig ren och fräsch och sen ska jag plugga vidare på biologin. Kanske inte blir så mycket bloggning idag för jag måste plugga på biologin istället för att sitta på datorn. Men jag kan allt på biologin men jag vill fortsätta att öva ändå. Men vi hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0