Dusch Dags Strax(L)

Nu så har jag packat upp skolväskan och gympa påsen, cyklat till Pappa, packat upp res väskan, plockat i ren tvätt i gaderoben, städat i mitt rum och fixat lite, läst allas bloggar och påbörjat att skriva på detta inlägget. Skolan har varit väldigt rolig idag inget specielt har hänt så jag tänker inte skriva så mycket om det mer än att jag fick VG på en bild som jag ritade på bilden och jag tycker det är bra för att vara jag, för jag är inte så jätte duktig på att rita och vi kan inte få MVG i sjuan får då får man bara ett omböme så jag är stolt över mig sjäv för att jag fick VG på det. Idag ska jag inte göra någoting specielt. Skulle egentligen va med Julia och Jossan men Julia skulle bort så vi kunde inte det. Men efter detta inlägget och några till ska jag i alla fall hoppa in i duschen och göra mig ren och fräsch och sen ska jag nog ringa någon kompis och fråga ifall vi ska hitta på någoting. Men har ingeting mer att säga så skriver sen efter min härliga dusch.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0