Dusch Dags Strax

Kom hem från skolan för en halv timme sedan ungefär och när jag kom hem packade jag först upp skolväskan sen så åt jag lite mat sen så gick jag och satt mig här och läste allas bloggar och sen så loggade jag in på blogg.se. Skolan gick väldigt bra idag allt var roligt och så specielt Historia Lektionen eller hur Wilma? Sen efter skolan fick vi ett papper där det stog vad vi hade fått för resultat på ett oförberett prov och jag hade alla rätt, riktigt stolt. Sen så gick jag hem och snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag cykla hem till Mamma och lämna en sak till min lillasyster Tyra för jag har gjort en sak till henne i slöjden men jag berättar sen vad det är jag har gjort. Men nu ska jag fixa lite tills imorgon, Vi Hörs Sen!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0