Du Gav Mig Hopp Anonym :o)

Innan så åt jag köttfärs soppa och det var riktigt gott och det var också bra för min hals så nu har jag inte ont i den längre och det är riktigt skönt. Gick sedan upp och läste alla blad i Fysik boken och så övade jag på pappret så nu kan jag alla TDS-Frågor och alla frågor på pappret så på Fysik provet tror jag att det kommer att gå som en dans. Men på matten har jag det lite svårare men jag har i alla fall övat på det och jag kan det mesta men jag ska öva på det innan jag ska gå och lägga mig. Men vi får i alla fall hålla tummarna att det kommer gå bra för det vill jag verkligen att det ska göra. Men nu ska vi inte prata om massa prov utom om någoting annat. Efter jag hade tagit en liten paus från pluggandet gick jag och tog på mig mjukis kläder och så tog jag fram kläder till morgon dagen också. Sen så gick jag och smörjde in min torra ben och sen så smörjde jag in mitt ansikte med min nya ansiktkräm. Smörjde också in mina torra läppar med läppsyl. Men nu ska jag gå upp och kolla på tv:e men innan jag ska det ska jag varma mig en kopp med vanilj teé och mysa på.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0