DANMARK!

Sitter just nu och är på datorn och ska snart gå upp och ta på mig min pyjamas och fixa mig för kvällen. Och förlåt för den dåliga uppdateringen men internet har inte funkat så därför har jag inte kunnat blogga men jag bloggar nu i alla fall. Idag så vaknade jag vid halv nio och gick upp och åt frukost och sen gick vi och spelade Badminton och sen gick vi hem och åt hamburgare och sen gick vi till badhuset och badade till klockan blev 17.00! Sen så gick vi och åt på resturang. Och vi åt Pizza buffé och det var riktigt gott och sen gick vi och spelade lite spel och sen gick vi hem. Allt har varit jätte roligt i alla fall och det är jätte härligt här i danmark. Och sen fick jag 23/26 på mitt Biologi prov och om man klarade över 21 så klarade man över VG och det gjorde jag så det tycker jag är jätte skönt. Men jag vill tillbaka till skolan och sätta igång att börja jobba igen för det känns som att jag ligger efter men jag har bara varit borta i två dagar så jag tror inte att det är så mycket men ifall det är det så kommer jag att ta hem och jobba. Men nu ska jag gå och göra mig i ordning för kvällen. Hoppas att ni har haft det bra så länge jag inte har bloggat. Och så säger vi ett förskott grattis till Foki som fyller år imorgon. God natt och sov så gott mina älskade bloggläsare, jag älskar er.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0