Dagens Outfit Blir Sen Efter Skolan!

God Morgon Allihopa:*


Vaknade och steg upp vid 06.20 och började bädda min säng och städa lite i mitt rum för idag är det den sista dagen jag är hos Pappa och då vill jag att det ska vara fint i mitt rum när jag kommer tillbaka så jag soppade golvet och vattnade mina blommor så dom inte ska dö. Så det är därför jag skriver "God Morgon" inlägget nu. Outfiten kommer ni att få se efter skolan för jag känner inte för att vara på datorn så mycket nu på morgonen idag så vi får hoppas att det är okej att ni få se den sen. Sitter just nu och dricker vanilj teé och ska snart göra lite rostade mackor och dricka multivitamin juice till. Idag i skolan kommer vi att börja med KF-Tid, idrott, engelska, lunch, ÄÖ, bild och sen slutar skolan vid 15.15. Men nu måste jag sluta ifall jag ska hinna läsa alla 18 bloggar och logga in på Facebook och radera mina mail innan mitt batteri på datorn är slut. Så vi hörs efter skolan blogg läsare hoppas ni får en bra dag i skolan eller på jobbet.


/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0