Clementiner

Sitter just nu och äter clementiner och är på datorn och bloggar. Ska snart gå och ta på mig mjukis kläder och fixa i ordning lite tills imorgon så jag har det gjort för jag känner att jag börjar bli lite trött så det ska bli skönt att ha det gjort sen. Har redan läst allas bloggar och många har bloggat så det är alltid roligt. Detta är till Tova: Tova logga in på MSN så ska jag säga hur jag vill ha det, du vet vad. Men nu så har jag nog berättat allt som jag ska så jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag har jätte ont i halsen och mitt högra öra så jag kanske håller på att bli lite sjuk men det tror jag nog inte det går nog över inatt, får vi hoppas i alla fall. Ska fråga Pappa ifall han kan köra mig till Konsum så jag kan köpa en påse med halstabletter för jag klarar mig nog inte utan det för kvällen och natten eller vad tror ni? Skriver sen igen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0