Chips & Dipp

Innan så gick jag och Wilma till Konsum och då köpte vi chips, dipp och gräddfil som man har till dippen fast jag tror alla viste det redan men jag säger det i alla fall. När vi kom hem så packade jag till Mamma och så packade jag gympa påsen tills imorgon också. Sen så gick vi och satt oss framför datorn igen och sen åt vi mat, potatis mos och köttbullar och det var riktigt gott. Sen så gick vi och satt oss framför datorn igen. Om en halv timme efter Vem Vet Mest? så ska jag kolla på Halv Åtta Hos Mig och sen kommer jag att gå och fixa mig för kvällen och sen kolla på ROBINSON och äta Chips och dipp = mys och mumsigt. Men jag tror inte att jag har någoting mer att säga så vi hörs i pausen på Halv Åtta Hos Mig.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0