California Girls

God Morgon Bloggen(L)

Steg upp av väckarklockan som vanligt vid 06.20 och gick sedan och gjorde mig i ordning för skolan. Dagens outfit kommer att komma upp efter detta inlägget. Jag har ju sagt att jag inte ska skriva morgon-inlägg men det var en bloggläsare som skrev en kommentar att hon/han tyckte om mina morgon inlägg och inte ville att jag skulle sluta med dom och då gör jag inte det för jag gör allt för mina blogg läsare. Idag kommer vi att börja med Fysik. Allså kommer vi att börja med Fysik provet nu på morgonen så då tror jag att det kommer gå mycket bättre. Sen kommer vi att ha Spanska och denna veckan hade vi inga glosor så det är skönt. Efter Spanskan har vi.. ne, det kommer jag faktiskt inte ihåg men det säger jag väl efter skolan sen. Men nu ska jag äta ägg mackor och dricka multivitamin juice. Så vi hörs sen efter skolan när jag vill blogga.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0