"Apelsin Krokant"

Har spanderat hela min eftermiddag åt att plugga på biologi provet och jag kan en hel del faktiskt, jag har läst allt man ska och så kan jag hela häftet och så kan jag alla anteckningar som jag har skrivit ner under alla biologi lektionerna vi har haft så jag kan en hel del som sagt men jag ska plugga än så jag inte kommer glömma bort det för som jag sa i förra inlägget, jag vill verkligen ha alla rätt på detta prov, men ifall jag får 1-2 fel så skadar väl det inte så mycket men ifall jag får över 5 fel kommer jag att göra om provet tills jag får alla rätt för jag vill satsa på väldigt höga betyg så jag kan få komma in på vilken linje jag vill sen. Men i sjuan får man ju inga betyg, man får bara ett omdöme men sen i åttan och nian ska jag satsa på MVG. Efter jag hade pluggat lite biologi tog jag cyklen till Preem och köpte en Marabou "Apelsin Krokant" men jag har inte öppnat den än för det ska jag göra efter maten. Efter jag har ätit ska jag gå upp och lägga mig i min säng och läsa i min Julia-Tidning och chilla. Och sen ska jag göra en packnings-Lista till Danmark. Och jag kan ta kort på den sen och lägga ut den här på bloggen så ni får se hur min packnings-Lista ser ut. Hörs sen.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0