15/18 Bloggar

Jag har inte bloggat så mycket idag för att jag inte har orkat sätta mig framför datorn så jag har ängnat min tid åt viktigare saker. Skolan var väldigt rolig idag hade, KF-Tid, Idrott, Engelska, ÄÖ och det sista hade vi Bild och bilden var faktiskt väldigt rolig idag så jag håller just nu på att rita ett rum på bilden. På Engelskan fick vi sitta och lyssna på några som inte hade redovisat klart så det var väldigt slappt. På KF-Tiden gjorde jag klart Matte Diagnosen och på idrotten hade vi någon lek som var jätte rolig. Så dagen har varit väldigt rolig och den har gått snabbt också så det har varit skönt och bra. Efter skolan gick jag hem till Pappa och fixade det sista och packade i det sista och sen körde Pappa upp mig till Mamma och då packad jag upp resväskan och fixade och donade lite. Sen gick jag ner och bara tog det lugnt lite gran och sen gick jag och satt mig här. Jag tror att jag ska gå ner till Pappa sen och hämta alla mina böker och papper för dom glömde jag hemma hos Pappa och ifall jag ska kunna Provet och sånt måste jag ju ha bökerna och papprena. Men nu ska jag gå och ta på mig mjukis kläder och sen ska jag sätta mig och kolla på lite tv:e och ta det lugnt.

/Julia ♥



JAG VILL VARA LIKA BRUN SOM PÅ DENNA BILDERN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0