You Make Me Happy

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp hela helgen så jag har inte haft tid till att sätta mig framför datorn. I fredags så var jag på Ullared från 10.00 och kom hem vid halv åtta ungefär men jag la i alla fall in ett inlägg om vad jag köpte. Igår så var jag hos Julia hela dagen för min mamma skulle bort. Och sen så blev det god mat och mycket skratt och så sov Jossan med mig och Julia också. Vi var uppe till 03.00 och vaknade vid nio idag. Vi gick ner och åt frukost och kollade på Hitta Nemo och sen så gick vi och fixade oss i ordning och sen så gick jag hem och packade upp och sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig fräsch. Sen så tog jag på mig kläder och sen satt jag mig här. Ska snart laga mat till mig och sen så ska jag plugga, plugga och plugga. Och ikväll blir det Pizza det var riktigt länge sen så det kommer att bli kanon gott. Men nu så ska jag kolla i kylen och se vad jag ska laga för mat så vi hörs senare. Hoppas ni får en bra Söndag!

/Julia ♥


Avslutar med en bild på syster:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0