You Are Gone Forever

Nu så har Tova gått hem inte så roligt men vi ses ju imorgon igen klockan 09.00 för då bär det av till Växjö för att spandera hela dagen där inne med härliga vänner, god mat och mycket skratt. Ska snart hoppa i sängen för jag ska gå upp vid halv åtta så då kan man inte vara uppe hur länge som helst även om det är höstlov. Så ska gå och borsta mina tänder så fort jag är klar här på datorn. Sitter just nu är nynnar på Paradise låten för jag har fått den på hjärnan. Men den är i alla fall bra så det stör mig inte så jätte mycket att den har fasnat in my memory. Men nu så ska jag gå och kolla ifall mina byxor och min kofta är torra för jag ska nämligen ha på mig det imorgon och pappa har tvättat dom så jag har hängt dom i tork skåpet så dom ska torka så jag ska gå och kolla ifall jag behöver köra tork skåpet lite mer eller ifall dom är klara så vi hörs imorgon.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0