When I See You Face I Smile

Idag har jag inte gjort mycket alls. Eller jo jag har packat ner en del kläder och sånt i kartongerna tills helgen och så har jag pluggat och duschat istället för ett varmt bad. Vi ska kunna 20 frågor tills nästa onsdag och jag kan 4 så det är bra att börja plugga redan nu. Har glömt att säga det men fick alla rätt på spanska glosorna i tisdags riktigt skönt för jag glömde att öva på dom så jag fick öva efter träningen i måndags på kvällen men det gick bra ändå. Sitter just nu och lyssnar på musik på MTV och äter lussekatter och dricker varm choklad mjölk. Har dock ingeting mer att säga så vi hörs senare blog readers.

/Julia ♥


3 Katonger Är Klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0