VG På Svenska Provet

Skolan gick bra idag det har varit väldigt roligt. Vi fick reda på våra svenska prov idag och som ni ser på rubriken fick jag ett VG och det blev jag nöjd över. Veckans ord gick också riktigt bra. Efter skolan så gick jag hem och medans snöade det. Riktigt mysigt var det. När jag kom hem packade jag till mamma och sen så körde pappa mig till konsum så köpte jag en kladdkaka för jag orkar inte baka det själv. Så ikväll blir det kladdkaka och Robinson riktigt mysigt. Men nu så ska jag gå och sätta mig framför tv:en och chilla för snart börjar  veckan närma sig sitt slut och inga mera läxor för denna veckan så då kan man få ta en chilldag. Hörs!

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0