Vem Kan Slå Filip & Fredrik?

Sitter just nu och läser min nya Frida tidning och väntar på att mitt vanilj teé ska bli färdigt. Ska sen gå in i tv:e rummet och sätta mig i soffan och kolla på vem kan slå Filip & Fredrik? och fortsätta att läsa min Frida tidning och dricka mitt varma vanilj teé = riktigt chill. Var uppe hos mamma innan och kollade på mina nya kläder och allt ska jag ha förutom rosetten och shalen för det var inte så fint i verkligheten. Men allt annat var fint och satt bra. Har pluggat lite med så ska bara öva in 9 stycken frågor till i huvudet så kan jag nog det sen. Men nu så är teé:t färdigt så om vi inte hörs så ha en godnatt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0