Vampire Diaries

Sitter just nu hemma hos pappa och kollar på Vampire Diaries och bloggar samtidigt. Idag i skolan så har allting varit roligt men bilden har faktiskt varit roligast. Jag gjorde en bild och jag fick MVG+ på och ni ska bara veta vad glad jag blev för jag är inte alls duktig på att rita så en chock blev det. Vi skulle egentligen få reda på resultatet på Samhälls provet med Ingemar som han heter hade inte rättat klart dom. När jag kom hem från skolan så gick jag först hem till mamma och packade upp och åt mackaroner. Sen så var jag barnvakt åt Tyra ett tag och då åt vi vanilj glass och kollade på tv:e. Sen så kom mamma och då körde hon hem mig till pappa och när jag kom innanför dörren så började jag att packa upp och sen så kom pappa hem. Sen så damsög jag hela huset och mitt rum och sen så satt jag mig här. Snart så kommer Wilma hit också. Och sen så blir det att äta kyckling, ris och sås och sen kolla på IDOL och bara ha det über mysigt. Men nu så ska jag kolla vidare på Vampire Diaries så vi hörs senare blogg läsare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0