Tomtesmyg

Sitter just nu hemma och dricker julmust och ska snart bege mig till Julia och stanna där och kolla på IDOL med henne och ha det allmänt mysigt. Skolan var riktigt slapp idag. Hade först film och vi kollade på Road Trip och den var väl bra. Sen hade vi Innebandy och det var val mindre bra. Det var jätte roligt och så men mitt lag kom näst sist. Hah men det var roligt  ialla fall. Imorgon blir det att ta det lugnt på dagen. Ta ett varmt bad och ligga och plugga på samhälls provet och sen blir det tomtesmyg på kvällen men några härliga människor. Sen blir det hem till Julia och sova där med jossan också. Låter som en riktigt bra dag. Men nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag gå till Jullan. Men vi hörs efter jag kommit hem.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0