Tacos Blir Det Att Mysa På Ikväll

Provet gick som en dans idag. Jag svarade på alla frågor och allting kändes bra så jag tror jag får full pott. När jag kom hem så packade jag till pappa och sen så ringde jag och pratade med dadi. Sen så tog jag ett varmt bad riktigt skönt. Nu så sitter jag framför datorn pch tar det lite lugnt. Ikväll som är nu ungefär ska vi äta Tacos riktigt gott ska det bli. Imorgon så ska Wilma sova hemma hos mig riktigt mysigt kommer det att bli. Jag vet inte riktigt vad vi hittar på men vi ska i alla fall kolla på Sex And The City 2. Wilma har redan sätt den man hon sa att det inte gjorde någoting att hon såg den igen. Sen ska vi göra en tråkig sak också. Vi ska öva på Svenska provet. Så att vi kan det. Och så blir det nog att kolla på IDOL och äta gott. Men nu så har jag ingeting att skriva så vi hörs väl senare antar jag. Ha en fortsatt trevlig kväll.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0