Pluggar I Mitt Ny Pyntade Rum(L)

Sitter just nu i mitt rum och pluggar tills samhälls provet som vi har tills på onsdag. Kan 9 frågor. Vi har 20 så ska öva in en till i huvudet så blir det inte så mycket mer pluggande mer för idag. Har julpyntat i mitt rum också och det är jätte mysigt och fint så sitter och pluggar där inne och lyssnar på julmusik och dricker julmust. Ska gå ner till konsum sen och köpa tomteskum som jag ska lägga på ett fat i mitt rum. Mina julkläder har redan kommit hem från Gina Tricot så ska upp till mamma imorgon och kolla ifall dom passar och ifall det är fint såklart. Vad tyckte ni när ni såg det på bloggen? Vill gärna veta ifall ni tyckte det var fint eller inte. Blir glad för en kommentar eller två. Jag ska gå och ta kort på mitt rum nu så ni får se hur det ser ut och dom bilderna kommer att komma upp på detta inlägget så jag slutar skriva nu, hörs senare.

/Julia ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0