Plugga Svenska!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men Wilma sov som sagt hemma hos mig inatt tills idag och så har vi inte haft lust att sätta oss framför datorn. Istället har vi varit nere och köpte lite smått och gott och sedan gått hem och kollat på Madicken. Hih riktigt bra var den. Sen nu vid halv sex åkte Wilma hem till sin mormor och då gick jag och satt mig framför datorn. Igår såg vi som sagt på Sex And The City 2 och den vart riktigt bra. Vi gick sedan och lade oss och då var klockan runt 12 och då låg vi och pratade lite och sen så somnade vi och vaknade vid halv 12 idag. Så vi har inte hunnit att göra så mycket men en del i alla fall och det har varit riktigt roligt. Ska snart plugga lite Svenska och inte lite. Mycket måste jag plugga men jag ska i alla fall försöka blogga lite mer. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska i alla fall PLUGGA och sen ska jag åka upp till mamma och hämta min nya Frida Tidning så jag kan göra någoting annat än att sitta och plugga hela dagarna. Sen så ska jag nog ringa till någon kompis och fråga ifall vi ska hitta på någoting roligt. Men nu så måste jag gå till toaletten och göra ett besök där inne så vi hörs senare.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0