PIZZA

Var och åt pizza med fin fina vänner innan på pizzerian. Och det jag kan säga er är att det var riktigt gott och riktigt mysigt. Imorgon är det studie dag så det betyder att jag kan vara uppe längre idag än jag brukar och inte behöva gå upp vid tjugo över sex = åh, så skönt. Imorgon ska jag bara ta det lugnt. Jag ska börja öva på samhälls förhöret som vi ska ha nästa vecka och så ska jag ta ett varmt bad och läsa min nya Frida tidning som jag fick hem idag. Skolan gick snabbt idag. Har varit riktigt roligt och slappt. Har inte så mycket att berätta så jag berättar väll någoting roligt senare kanske. Vi får se. Om vi inte gör det. Ha en godnatt!

/Julia ♥


Jag och Johanna läser våra omdömen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0