One Less Lonely Girl

¡Buenas Días!

Vaknade vid 9 idag och gick upp och tog en dusch och gick sen och pluggade på samhälls provet så nu kan jag 6 frågor så jag har 22 frågor kvar att lära mig *pust*. Gick sen och satt mig här lite gran och snart ska jag åka till Konsum och köpa mjölk så jag kan göra o'boy och rostade mackor. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir väl att plugga lite till och sen får det nog bli att ringa till en kompis. Sitter just nu och lyssnar på Justin Bieber när han sjunger One Less Lonely Girl och det är en av bra låtar som han sjunger. Tycker i alla fall jag. Men nu ska pappa köra mig till konsum så vi hörs senare antar jag.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0