Ny Kategori!

Dagen har varit väldigt rolig idag med mycket underbara vänner och mycket skratt. Efter skolan satt jag mig och pluggade på Kemin och sen så kollade jag på Ung & Bortskämd och sen pluggade jag lite till. Kollade sen på halv åtta hos mig och åt baguetter. Har också läst ut min Frida tidning så hemma hos mamma väntar en Julia tidning också som vill bli ut läst. Så på fredag efter jag kommit hem till mamma blir det att läsa i den. Inte denna helgen men nästa helg så flyttar vi till Linneberga. Jag har inte berättat det på bloggen. Så vecka 47 blir det att packa i katogerna och sen flytta dit. Men vi ska bara bo där i ett halv år eller lite längre kanske men sen flyttar vi till Vetlanda! Det ska bli roligt att flytta ifrån det huset vi bor i nu för vi har bott där så länge så jag har tröttnat på det lite hih. Så det ska bli skönt med ett helt nytt rum och ett helt nytt hus rättare sagt. Ni kommer att få se hur mitt rum ser ut där ute också. Ni har nog sätt och jag har gjort en ny kategori som heter: Julia's Style. På den kategorin kommer jag att lägga ut lite tips och kläder och sådant smått. Men nu så blev detta inlägget långt så vi hörs senare. Hoppas att ni har haft en trevlig kväll.

/Julia ♥



Dom här verkar riktigt mysiga eller vad tycker ni? :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0