Nästa: Min Mjuka, Härliga & Varma Säng!

Nu så ska jag gå och lägga mig i min härliga säng och somna med ett leénde på läpparna för jag ha den känslan att allting är hur bra som helst och så vill jag att alla mina dagar ska vara. Men eftersom jag har världens bästa familj och vänner runt omkring mig så får jag det, ÄLSKAR ER! ♥ Pluggade innan som sagt och jag kan allting för det mesta. Det är bara lite jag glömmer bort men jag ska öva igen sen på morgonen så löser väl det sig. Har skrivit önskelistor till alla i släkten också men dom kommer ni att få se en annan dag för jag ska gå och lägga mig nu. Efter skolan imorgon ska jag till växjö också så vi hörs efter jag har kommit hem där ifrån ifall jag orkar blogga. Men det känner jag väl efter jag kommit hem antar jag. Men jag gissar i alla fall på att det kommer att komma upp ett inlägg. Godnatt och sov så sött sötnosar.

/Julia ♥


Någon som har sätt denna? Kommentara i så fall! För jag vill höra ifall den är bra så jag kan önska mig den i julklapp av min kära mamma:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0