Love Game

God Morgon!

Vaknade vid åtta idag och log och läste i min nya bok som jag fick av min faster när jag fyllde år. Efter jag hade läst några kapitel så somnade jag om och sov till halv 10. Riktigt skönt att få sova ut. Gick upp sen efter jag vaknat till och bäddade sängen och tändeljus i mitt rum och gjorde det lite mysigt. Gick sen och tog på mig kläder och plattade mitt hår men vi kör på inget smink idag. Har nyss ätit rostade mackor och juice och ska snart ringa till någon kompis och fråga ifall vi ska hitta på någoting roligt. Så vi hörs sen när jag har nya saker att berätta här på bloggen. Hoppas att ni får en skön måndag.

/Julia ♥



Fotot är från igår. Dom är väldigt inne i spelet:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0