Life Is Good

Dagen har varit kanon rolig med mycket skratt som jag sa och mycket härliga vänner. Vi åkte först in vid 09.00 och var frame vid 10 tiden någon gång och sen gick vi till badhuset och badade. Sen åt vi på kina resturang och sen shoppade vi. Allt har varit kanon roligt verkligen och ingeting har varit det minsta lilla tråkigt. Vi kom hem vid 7 tiden och då gick jag först hem till pappa och packade resväskan och sen så kom mamma och hämtade mig så åkte jag upp till mamma och packade upp och sen så tog jag på mig pyjamas och smörjde in mina torra ben och mitt ansikte med ansikts kräm och sen gick jag och satt mig här. Och snart ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag gå upp vid 06.00 för vid 07.00 ska vi bege oss till Ullared. Så nu måste jag slita mig från datorn och istället dra mig till sängen så vi hörs imorgon efter Ullared ifall jag orkar.

/Julia ♥


Vi tog en paj på Mc'donalds också:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0