I'm No Super Man

Nu så har jag övat på provet så nu kan jag alla frågor och G-Delen. Riktigt skönt att ha det klart så nu slipper man plugga hela dagarna. Eller ne det slipper jag inte för vi har Svenska prov på måndag också:/ Men jag får bara bita i det sura äpplet och köra på. Sitter just nu och kollar på trean men jag vet inte vart programet heter. Ska snart gå och göra mig lite teé och sen ska jag kolla på tv:en igen. Vi fick reda på våra prov idag också. Eller vi fick reda på Fysik provet igår men jag var för besviken på det resultatet så jag skrev det inte på bloggen. Jag fick ett G på Fysik provet och ett G på Matten. På fysik provet hade jag övat hur mycket som hälst på och när jag gjorde provet kändes det jätte bra. Men sen igår när man fick reda på det så ståg det bara ett G. Så besviken blev jag. Men jag har lite svårt för matte så jag blev glad att jag klarade ett G i alla fall. Men ni får inte tro att jag inte sköter mina läxor och att jag är dålig i skolan. Det är bara att jag har svårt för matte ingeting annat. Men i åttan då smäller det. Men nu ska jag fixa mig lite teé vi hörs.

/Julia ♥


Jag har fått hem mina två tidningar också så nu har jag att läsa! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0