IDOL, Julmust & Ostbågar

Ikväll blir det att kolla på IDOL dricka julmust och äta ostbågar och läsa i min Julia tidning. Fick hem en till Julia tidning idag så nu har jag att läsa. Skolan har varit kanon idag. Först KF-Tid, idrott, ÄÖ (bild) och det sista bild igen. Så två timmars bild på eftermiddagen = riktigt slappt. Gjorde klart en bild idag också men på den fick jag bara ett VG på men det är inte så bara ändå. Så jag är nöjd med mitt resultat. Efter skolan så gick jag hem och medans snöade det jätte mycket så när jag kom hem var jackan helt blöt, mössan och skorna så ställde in det i torkskåpet så det torkade till sig. Åkte sen upp till mamma och fixade i ordning och sen åt vi tacos. Sen så satt jag mig framför datorn och nu bloggar jag. Ska snart gå upp och tvätta bort mitt smink och sen ska jag sätta mig i soffan och tillbringa resten av tiden i den. Men nu ska jag gå och dricka julmust så vi hörs väl senare antar jag. Hoppas att ni har haft en mysig fredag och att den forstätter att vara det.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0