I Will Always Love You

Sitter just nu i min säng och ska snart lägga mig ner och somna och vakna vid 06.20 för imorgon börjar skolan igen. Men jag ska inte ha mycket lektioner imorgon för jag ska stå i bullen. Men jag kommer att ha ÄÖ och Spanska i alla fall men det kommer att bli en lung start på veckan och det är skönt. Innan så åt vi Pizza eller inte jag för jag åt en Kebab Rulle och det var riktigt gott. Jag åt nästan upp en hel men jag tror jag skulle kunna göra det men min lillasyster ville smaka en bit och då fick hon lite men jag blev i alla fall mätt och det var kanon gott som sagt. Efter jag ätit gick jag och valde kläder till morgon dagen och sen så tog jag på mig mjukis kläder och fixade lite och sen satt jag mig här. Nu så har jag satt mig i tv:e rummet och sitter och kollar på Vem Kan Slå Filip Och Fredrik? men ska snart gå och lägga mig. Detta får bli det sista inlägget för jag har ingeting mer att säga så ha en god natt så hörs vi imorgon.

/Julia ♥


Världens godaste smoothie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0