I Will Always Love You! ♥

Sitter och har huvudvärk och dricker en kopp med varm teé. Efter jag kom hem från skolan la jag mig i soffan för att plugga men jag hann läsa en fråga och sen somnade jag. Vaknade men jag ville sova vidare men jag bestämde mig för att gå upp för det var jag tvungen att göra för jag var tvungen att plugga på samhälls provet. Efter jag lyckas ta mig ut ur soffan pluggade jag så nu behöver jag bara läsa på 2 frågor till sen så kan jag provet. Riktigt skönt ska det bli att inte plugga mer dom har tre dagarna som är kvar av denna veckan. Ska fråga pappa ifall han kan köra mig till konsum så jag kan köpa vispgrädde. Jag är riktigt sugen på att göra varm o'boy och vispgrädde på, mums. Men nu ska jag kolla på tv:en ifall det är något bra.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0