I Can't See Yourself As A Victim

Dagen har varit väldigt slapp för jag har ju stått på Bullen nästan hela dagen och det har varit jätte roligt. Efter att vi stått på bullen gick jag upp och hade svenska och sen hade vi spanska den sista timmen och det var väldigt segt idag att ha spanska så ett minus till det. Efter skolan gick jag hem och gjorde historia läxan och sen så gick jag ner och satt mig här och åt en paj från Mc'donalds för mamma har varit i växjö idag för min storebror Alexander hade fått någoting i ögat så dom vart tvungna att åka in till lasarettet och ta ut det. Och efter det så åkte dom till Mc'donalds och då köpte dom en paj till mig. Men nu så ska jag plugga lite så vi hörs när jag har pluggat det som jag vill få in i huvudet.

/Julia ♥


Har vi mycket att göra i skolan eller var tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0