House

Sitter just nu och dricker teé, äter popcorn och kollar på House fast det är reklam nu. Ska snart gå upp och borsta mina små tänder och sen blir det att krypa under täcket and sleepa. Vi har sov morgon imorgon till kvart i nio. Inte så långt men det är i alla fall längre än 08.20 så lite längre får man sova ändå. Innan så pluggade jag en hel del och nu så kan jag nästan alla 28 frågor. Jag har bara två frågor som jag har kvar att lära mig in i huvudet. Imorgon efter skolan ska jag åka in till Bupp och sen så ska mamma och jag gå på stan. Och då ska vi leta efter en mysdress till mig och sen får vi se ifall jag hittar någoting mer. Jag ska ta med mig 200:- till skolan för jag ska köpa en kofta som kostar 179:- på H&M. Men nu så blev detta inlägget långt så ha en godnatt så hörs vi imorgon. Hoppas att ni har haft en bra tisdag. Min har varit sådär.

/Julia ♥


Vill ha dessa byxorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0