Home Sweet Home

Kom hem från farfar för en stund sedan och satt mig nästan på direkten framför datorn. Ska snart äta stuvade makaroner och falukorv riktigt mumsigt. Pluggade på svenska provet innan också och nu kan jag hela det så ett + till mig för att jag kan det nu. Var uppe hos mamma innan också och hämtade min Frida tidning men det var ingen mamma hemma så jag stannade kvar där uppe en stund och läste min tidning. Cyklade sedan hem och pluggade och sen så ägnade jag min tid åt att sitta framför datorn. Sen efter pappa kommit hem så åkte vi till farfar och hälsade på. Var där i en timme ungefär och sen så åkte vi hem igen. Men nu så ska jag äta. Vi hörs senare readers. Hoppas att ni ha haft en mysig söndag.

/Julia ♥


Du är så fiin:*


Kommentarer
Postat av: tl

du är fin, älskade vänn :*

2010-11-14 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0