Hemkunskap

Har nyss kommit ut ur duschen och jag kan säga er att den duschen var riktigt skön. Jag hade nästan det varmaste på och jag ville bara stå kvar där hela kvällen lång. Efter jag hade kunnat slita mig ur duschen smörjde jag in hela mig över min torra kropp med body lotion och sen så gick jag och satt mig här. Tränade innan och det var riktigt roligt. Men jag fick ont i foten i början men det gick över efter vi kört igång. Gick hem efter träningen och det var jätte skönt att få frisk luft och frysa lite efter en hård träning. Ikväll blir det pluggning och teé drickande & så blir det tv:en. Imorgon har jag hemkunskap hela dagen igen och då ska vi göra köttbullar och potatismos, smoothie och lussekatter och så blir det väl något mer antar jag. Idag så gjorde vi potatisgratäng och kyckling, lussekatter, kola och fudge. Våra lussekatter misslyckades idag så vi ska göra om dom imorgon för dom ska nämligen säljas så då kan dom ju inte smaka som våra gjorde. Vi råkade hälla i potatis mjöl istället för vetemjöl. Så det smakade lite annorlunda än dom ska göra. Men nu så ska jag gå och göra någoting lite viktigare. Nämligen plugga. Ska göra en hiss och diss innan.

/Julia ♥


PEPPARKAKOR! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0