Gud Så Härligt:*

Nu så ska jag gå och ta mig en varmt bad och ligga och plugga på svenskan. Jag känner att mitt hår är fettigt men egentligen är det inte det men eftersom jag känner det så ska jag tvätta det. För jag duschar ju varannan dag och sist jag duschades var i torsdags så jag ska ju duscha idag. Och det har jag glömt att säga att på måndag börjar vi fotboll igen fast inomhus såklart. Härligt kommer det att bli men nu så måste jag stressa efter skolan igen. Men men jag får väl ta det som det kommer. Men det ska i alla fall bli härligt att börja med fotbollen igen. Bara jag inte har för mycket läxor jag måste göra. Men nu så ska jag gå upp och spola upp vattnet i badkaret. Vi hörs sen efter mitt härliga varma bad. Hoppas ni får en skön lördagkväll.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0