Full Pott

Svenska provet gick väldigt bra idag. Ifall jag har alla rätt på det jag svarade på så kommer jag att få ett VG och det kommer jag att bli glader för. Vid fem ska jag träna foboll till 18.00 och sen blir det att åka hem och äta köttfärs sås och spaghetti. På kvällen blir det att kolla på Halv Åtta Hos Mig och chilla lite gran för nu har vi inga prov längre. På en vecka i alla fall. Vi fick reda på vårt resultat på Samhälls provet också och jag fick alla rätt. Så allså fick jag VG. Så jag är riktigt glader today. Men nu så ska jag gå och äta baguetter innan jag ska iväg och träna fotboll. Hörs senare. Hoppas att ni har haft en bra start på veckan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0