Fotbolls Galan

Sitter just nu och kollar på Fotbolls Galan och ska snart göra mig en kopp teé för det blev ju inget teé drickande vid halv åtta hos mig. Så det ska bli riktigt gotti. På väg till skolan imorgon ska jag köpa halstabletter för det känns som att jag ska få ont i halsen igen och det vill jag inte så jag ska göra allt för att den ska hålla sig vanligt. Så teé drickande morgon och kväll och halstabletter på det så klarar jag mig nog. Min dag har varit helt toppen faktiskt. Allt har varit roligt och jag har inte haft en tanke om någoting som jag har tyckt varit jobbigt. Eller jo, att jag fick stressa efter skolan men det gjorde inte så mycket för jag lugnade ju ner mig sen efter jag kommit hem från skolan och var klar med allting så jag kunde ta det lugnt. Men annars har allting varit på topp. Detta får bli det sista inlägget för den 15 november 2010 som jag skriver så här mycket på. Så hoppas att er dag varit lika bra som min. Så hörs vi imorgon. Ha en godnatt allihopa.

/Julia ♥



+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0