Första Ljuset Är Tänt

Idag är det som sagt första advent som alla andra redan har skrivit på sina bloggar. Än så länge har dagen varit kanon mysig och rolig. Fast efter jag kommit hem från Julia så fick jag ont i huvudet och blev jätte trött så det blir ingen julskyltning för mig inte. Julia och jag har bakat pepparkakor idag och dom blev riktigt bra. Har några bilder från dagen som kommer att komma upp här på bloggen lite senare. Ska åka upp till mamma sen och kolla på mina julavslutnings kläder. Sitter just nu och dricker julmust och ska snart gå och plugga lite. Huvudvärken börjar gå bort men jag är fortfarande trött så jag tror att jag stannar hemma ikväll och vilar upp mig till morgondagen. Men nu så ska jag visa mina bilder jag har tagit. Trevlig advent.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0