Förlåt För Den Dåliga Uppdateringen!

Förlåt så mycket för att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid till det och ingen lust heller. Men jag kan säga vad jag gjorde istället för att sitta framför datorn. Först så vaknade jag vid 10 tiden och gick sedan upp och gjorde mig i ordning och sen åkte vi in till Vetlanda och åt mat hos mammas sambos mamma och så gick mamma och jag på karlsson. Sen så kom vi hem vid fem tiden och då packade jag upp mina saker och sen vid 19.00 gick jag till Tova. Och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Gick hem vid tjugo över ett eller något och låg och kollade på tv:e och somnade vid 2 tiden kanske. Tack så mycket Tova för att du finns. Du lyssnar alltid på mig och hjälper mig när jag har det svårt. Jag älskar dig finaste. Idag så vaknade jag vid tio tiden och gick upp och packade klart en kartong med mina saker för vi flyttar ju som sagt till helgen. Sen så damsög jag rummet och vattnade mina blommor. Visst är jag duktig? Sen så gick jag och satt mig här. Ska snart gå och göra mig lite frukost för jag har inte ätit det än. Och jag har inte tagit på mig kläder heller så jag sitter här i pyjamas. Men efter jag ätit ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag göra klart fysik läxan. Sen i eftermiddag ska vi åka till Linneberga och kolla på huset. Men nu så blev detta inlägget långt så vi hörs senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0