Farsdag(L)

God Morgon:D

Det var länge sedan jag skrev ett god morgon inlägg så nu när det är helg så passar jag på att göra ett. Vaknade vid 9 tiden och låg kvar och kollade på Nyhets Morgon Söndag hihi jag brukar alltid tycka att det är tråkigt men Måns Zelmerlöw var där och då var det mycket roligare att kolla. Idag är det fars dag och jag har köpt två presenter till min käre far. Jag kommer att lägga ut dom på bild här sen på bloggen så ni får se vad det är. Idag blir det en chill dag. Ska bara vara hemma och plugga och åka till min farfar och hälsa på lite med min bror och far. Sen så ska jag bara åka upp till mamma och hämta min Frida tidning men sen ska jag vara hemma hela dagen/kvällen. Vet inte vad jag ska säga mera. Så vi hörs senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0