Everybody Need This Song

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte hunnit att sitta på datorn och inte haft lust till det heller. Idag så har jag varit med Tova och hon kom först till mig vid halv 2 och då planerade vi tills imorgon och sen gick vi till Bakboden igen och tog en fika men idag spillde jag inte chokladen på mig. Sen så gick vi hem och packade väskorna och sen så cyklade vi till Hälsans Hus och badade lite gran och det var riktigt härligt. Nu så sitter vi hemma hos mig och dricker varm choklad mjölk och jag ska försöka att inte spilla på mig. Och så kollar vi på Paradis Hotel och har det riktigt mysigt. Men nu så ska jag vara social med Tova så vi hörs sen. Jag ska göra en Hiss & Diss sen så kolla in bloggen då igen.

/Julia ♥


Detta myste jag på innan Tova kom(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0