Blev Inget...

...halv åtta hos mig för jag pluggade matte istället. För jag har tagit hem matte boken för att jag har legat efter men det gör jag inte längre så det är skönt. Så nu är matten klar och veckans ord så inga mera läxor för denna veckan = riktigt skönt. Men jag kollade ju inte på halv åtta hos mig som sagt så jag vet inte riktigt vad för poäng som han fick men det tar jag reda på imorgon. Just nu sitter jag på MSN och facebook men det är inget specielt som händer så då bloggar jag istället. Tror jag ska gå och sätta mig i soffan nu och kolla ifall det är någoting bra på tv:en men det är det väl inte. Men imorgon är det i alla fall Robinson och på fredag är det IDOL. Och det får jag inte glömma bort att se. Men på listan nu står det soffan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0