All I Want For Christmas Is You! ♥

Idag är det lördag och jag ser en fruktansvärd bra dag framför mig med många goa vänner och mycket mys med dom. Ska snart gå och duscha eller så ska jag ta ett varmt bad. Jag vet faktiskt inte vad tycker ni? Vad skulle ni har tagit för någoting? Jag vet faktiskt inte men jag tror att det får bli ett varmt bad faktiskt. Så ska jag tända ljus och äta frukost och öva på samhälls provet eller så ska jag läsa min Frida tidning. Jag måste nog öva på provet så jag tror att jag läser in det i huvudet istället så får Frida tidningen vänta. Ska skriva ett sms till Tova också och fråga när tomtesmygen börjar. Men nu ska jag göra mig lite frukost och fylla på badkaret med vatten. Så det får bli ett bad istället för jag kände nu att jag börjde frysa hih så badkarat blir det nästa. Jag tycker att jag har blivit dålig på att lägga ut dagens outfit så den kommer för hoppningsvis komma upp efter jag har duschat. Så kolla in bloggen då igen. Have a good day everybody.

/Julia ♥


Någon som har smakat denna ännu?


Kommentarer
Postat av: jossan

men neejjj :S:SSSSSS

jag har inte smakat den :D

haha <3

2010-11-27 @ 13:05:03
URL: http://jossefiness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0