25 December 2010

Skolan gick snabbt idag. Vi hade elevens dag hela dagen och det kommer vi att ha imorgon och på måndag och tisdag också. Idag på morgonen hade jag först film och den filmen var riktigt bra men jag kommer inte ihåg vad den hette men det var i alla fall very bra. Sen så hade jag inomhus fotboll. Mitt lag kom 3:a av 8:a så det tycker jag är bra ändå. Imorgon kommer jag att börja med film igen = riktigt chill. Sen kommer jag att ha innebandy riktigt roligt. Efter skolan packade jag en hel del tills helgen. Har inga saker kvar i mitt rum längre mer än min säng, skrivbord, bokhylla, hylla och lite smink annars är allt tomt. Ska gå upp och sätta mig i soffan och plugga lite och sen blir det Frida läsning och många koppar teé. Hoppas att ni har haft en bra torsdag allihopa. Och att er kväll blir mysig. Have a great time.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0