14 November 2010

Sitter just nu i min pyjamas och ska snart gå och göra mig en kopp med vanilj teé och sen ska jag sätta mig framför tv:en och läsa min nya Frida tidning. På onsdag så ska jag åka och klippa mig. Men jag ska inte färga håret eller någoting. Jag ska bara klippa topparna och toppa upp håret lite gran tror jag. Och jag tror inte att jag har sagt det men imorgon börjar fotbollen igen inomhus. Jo, det har jag sagt kom jag nu på men jag säger det igen. Så nu måste jag skynda mig en snepp efter skolan ifall jag ska hinna med allt jag vill hinna göra. Men nu så vill jag inte blogga mera för dagen så vi hörs imorgon. Sov så gott.

/Julia ♥


Nu är all snö borta igen:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0