Orka med diig ..

Sha sha bloggen (Rahlenfeldt stiil)

Kom hem från skolan för några minuter sen och packade upp väskan och idag var det den sista skol dagen riktigt sköönt känns verkligen att jag behöver semester ett tag nu :) Satt mig här vid datan och ska varma en pan pizza snart och sen vid 5 så ska jag träna fotboll och efter det så åker jag upp till mamma för jag ska sova där inatt mysiiigt ! :) Som sagt jag ska uppdatera lite bilder på mig när jag har på mig mina skolavsltuning kläder och så ska jag lägga ut lite andra bilder oxå :)

Puuss puus ;*

Kommentarer
Postat av: aaliice

heej julia ! jätte fin blogg , men vem är svikaren ?

du behöver inte skriva , jag ee bara lite nyfiken av mej ;D

ha ett bra sommarlov så ses vi tilll hösten ! <3

2010-06-16 @ 21:42:44
Postat av: Julia som har bloggen ^^

Det är ingen längre , och tack Alice :* <3

2010-07-18 @ 14:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0