Hemma från pizzerian (;

Nu så är jag hemma från pizzerian , har varit och ätit lite där eftersom pappa är och jobbar :) Har hur tråkigt som hälst .. mobilen ligger helt tyst på mitt nattus bord jag vill så gärna att den ska börja ringa :) Fiint väder är det idag i alla fall men jag orkar inte ligga och sola för jag har brännt mig lite på ryggen och axlarna så det gör lite ont om dom är i solen och så har jag blivit brun efter jag var på Öland ;) Men nu så ska jag lyssna på lite musik jag kommer att lägga ut dagens låt sen också ! :) Vill till min faster Anneli i Skåne och bada i hennes pool (: <3

Puss och hej leverpastej :* <3

Sugen är jag på Fruxo mumma (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0